.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر ارشاد مازندران :
وزیر ارشاد با رویکرد مطلوب آمده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: وزیر جدید ارشاد با رویکرد مناسب و مطلوبی آمده است.

 به گزارش شمال نیوز ، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی عصر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران غرب استان با گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار و شهید باغبانی که به تازگی در سوریه به شهادت رسید، گفت: جایگاه خبرنگار در جامعه بسیار با ارزش است و یک نوع عبادت محسوب می‌شود.

وی افزود: ما مدیران بر روی میزی نشسته‌ایم که ماندگاری ندارد اما شما خبرنگاران همیشه پایدار و جاوید هستید و در تمام دولت‌ها به رسالت خود ادامه خواهید داد.

ابراهیمی با خسته نباشید و خدا قوت گفتن به حسینی وزیر سابق ارشاد و آرزوی موفقیت و توفیق برای وزیر جدید فرهنگ و ارشاد گفت: جنتی با برنامه و رویکرد جدید و خوبی وارد وزارت خانه شده‌اند و توصیه می‌کنم همه اهالی فرهنگ حداقل یک بار برنامه وی را مطالعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران در بخش دیگری به مشکلات خبرنگاران اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه و خبر رسالت پیامبری را ادامه می‌دهند و همه می‌دانند که پیامبر در سختی و مشکلات بسیاری امرار معاش می کرد و بر همین اساس خبرنگاران ما که رسالت پیامبری را بر تن دارند همانند پیامبر این رسالت را به مردم ابلاغ کنند.

این مسئول خبرنگاران را پیشتاز در تبلیغ دین دانست و تصریح کرد: احیای ارزش‌ها یکی از نکاتی است که خبرنگاران باید با دقت به آن بپردازند زیرا جامعه ما در اکثر زمینه‌ها به کمال رسیده است اما در نگرش اجتماعی به آن کمالی که مدنظر است نرسید.

وی در پایان گفت: ما باید نگرش اسلام ناب را با رهنمودهای مقام معظم رهبری در جامعه گسترش دهیم. /فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدی 1 شهريور 1392
اقای ابراهیمی خودت میدونی دردوره مدیریت شما هیج تحولی درارشاداستان صورت نگرفت نیروهای قوی وباتعهد راکنارزدی آدم های ضعیف راانتخاب کردی اصلا نقدپذیرنبودی حتی به ایثارگران وجانباران هم رحم نکردی فقط به خواسته های خودت راعملی کردی الان دراین دولت فرمان را180 درجه به نفع اینها تغییر دادی آقا دست بردار

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.